Friss topikok

  • Kyyra: @Xlendon: remélem használ valamit! @épészmérnök: ilyet még nem hallottam de tetszik! köszi :) (2012.07.07. 22:16) Hőségriadó
  • Kyyra: @Tina0611: kb nekünk is ennyi volt a válasz... bár hozzátették, hogy a kórházbeli élmények okozha... (2012.06.28. 13:06) Cicisztrájk

Gyermektartás? Per!

2012.08.22. 13:10 - Kyyra

Címkék: per ügyvéd apa gyermektartás szülők gyerektartás külföldön élő apa

Sokak járnak hasonló cipőben mint én. Egyedülálló anya. A kicsi születési bizonyítványában az apa rublika ki van húzva.....de nem azért mert nem tudom ki az apa.

Még születése előtt költöztünk haza, az apja nem ismeri el. Külföldön él, és úgy van vele mivel nem látja (nincs tiltva neki) nem az Ő fia. Azt mondta nem a mi fiunk hanem az enyém.... Voltam a gyámhivatalban megkérdezni ilyenkor mi a teendő. Ügyvéd kell. Első körben megállapítják az apaságot utána kötelezik a gyerektartás fizetésére. Hosszadalmas procedúra. Nem akartam ezt az egészet a nyakamba venni így írtam neki mi lenne ha megegyeznénk mennyit fizet és akkor nincs bíróság. Nem, Ő nem fizet. Hát akkor marad a per. Vajon ilyenkor hogyan alakul a láthatás? Szeretné majd látni egyáltalán?

Szerencsére alacsony jövedelemre hivatkozva nem kell majd fizetnem, de abban nem bízom h hamar lezárul az ügy. Váltig állítja, hogy minden az én hibám, én inkább azt mondanám mindenhez két ember kell. Sok minden történt aminek az lett a vége, hogy szétváltak útjaink és én hazajöttem. Én is hibáztam, Ő is de van egy fia akiről gondoskodnia kell, nem csak nekem. Szeretném ha megismerné, hiszen Ő az apja. De kötelezni nem fogom rá. Ez az Ő döntése. Viszont a döntéseinkért felelősséggel tartozunk.

Életem legcsodálatosabb dolga az volt, hogy lett egy fiam és ezt még akkor sem csinálnám vissza ha az elején megmondják, hogy ketten maradunk.

Hát meglátjuk mi lesz......

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra90.blog.hu/api/trackback/id/tr374725797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása