Friss topikok

  • Kyyra: @Xlendon: remélem használ valamit! @épészmérnök: ilyet még nem hallottam de tetszik! köszi :) (2012.07.07. 22:16) Hőségriadó
  • Kyyra: @Tina0611: kb nekünk is ennyi volt a válasz... bár hozzátették, hogy a kórházbeli élmények okozha... (2012.06.28. 13:06) Cicisztrájk

Kórházban a babával 2. rész

2012.06.20. 08:31 - Kyyra

Címkék: betegség orvos baba mr hasfájás kótház gyermekklinika májelváltozás

Beértünk háromnegyed 8ra. fél 9ig itatni kellett utána próbálták beszúrni neki a branült....mindkét lábát és mindkét kezét megszúrták de nem sikerült, végül a fejébe beszúrták. A végén már nem tudtam nézni mert bőgtem, apu közvetített. Leragasztották (a hajához ami mint tudjuk nem stabil) hát nem is működött....Kézben fogtam végig a kocsiban mert így a hordozóba nemtudtam berakni, mentőt nem tudnak biztosítani..... Odaát jófej volt a doki. Apu szólt Neki h nézze meg a branült a buksijában mert szerinte nem jó. Hát mikor megpróbálta benyomni a sóoldatot az szétspriccelt és az arcomon landolt.

Ott nincs lehetőség ilyesmire h lefektessék átkössék stb, de az anesztes aztmondta megpróbálják. Még 3x megszúrták a lábait és a kezét. Végül az egyik csuklóhoz bement utolsó próbálkozásra de akkor már mondták a nem sikerül elhalasztják a vizsgálatot. Teszem hozzá, itt rendesek voltak, látták már hogy szenved a kicsi. Nem is akarták többször megszúrni csak sikerült egy olyan vénát találni amire a doki azt mondta tuti jó lesz. Az is volt. És nem egy kórházban ahol lefektetik és minden eszközük megvan, hanem egy 2 négyzetméteres szobában én ültem egy széken, ölembe a pici ők meg előttünk térdeltek. Bence már nagyon sírt, én is vele, nem kívánom senkinek h úgy szurkálják össze vissza a gyerekét hogy neki kell egy széken ülve az ölében tartani.Gyorsan elaltatták. Kb 35 perc volt a vizsgálat. A doki közbe többször is kijött, hogy szóljon minden rendben, stabil (nézték az életfunkcióit). Mikor vége volt már éberen hozták ki.

Utána visszavittek a kórházba (nem mentővel, egy kisbusszal). Ott 2 órát vártam mire kegyeskedtek felhívni az orvost aki telefonon elmondta h 5ig bent kell maradnunk akkor mehetünk haza. Közbe kitalálták h vért is vesznek tőle mire közöltem aki mégegyszer megszúrja az nem fogja megköszönni amit kap. Úgyhogy leszívták a branülből a vért.

Háromnegyed 6kor elkaptam a dokit hogy most akkor mi van, mennénk már. Erre Ő hogy már üzent hogy 5kor léphetünk. Mondom igen de hiába kérdeztem mikor és hogy érdeklődjek az eredményért senki nem mondott semmit. Erre felfirkantott egy telefonszámot egy papírra meg hogy 2 hét múlva érdeklődjek leghamarabb...... Csak egy kérdés....én miért kaptam meg 1 ÓRA után a leletemet az MR-en???? Ráadásul Bebe lába olyan véraláfutásos a lefogástól hogy az vmi szörnyű......soha senkinek nem kívánom ezt.....végre vége.....reméljük.....

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra90.blog.hu/api/trackback/id/tr714599725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása